Σίγουρα έχει αυξηθεί το internet και πρέπει να χρησιμοποιούμε καλύτερες λέξεις κλειδιά αλλά σαν κάποιος που κάνει αρκετό SEO δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Καταρχήν η Google στα οργανικά της δεν βγάζει ποτέ αυτά που διαφημίζουντα,ι επάνω. Βέβαια όταν διαφημίζεσαι έχεις αρκετά κλικ, οπότε ανάλογα και με την συμπεριφορά των χρηστών αφού επισκεφτούν το site μπορεί να βελτιωθεί η κατάταξη σου. Ο ισχυρότερος παράγοντας για την google είναι ο ίδιος που ήταν πάντα, και είναι το πλήθος και η ποιότητα των αναφορών. Αν για παράδειγμα έχεις ένα site με συνταγές μαγειρικής και σε πολλά φόρουμ μαγειρικής οι χρήστες βάζουν τις συνταγές σου, τότε το site σου θα ανέβει πολύ περισσότερο από ένα άλλο site το οποίο όμως μπορεί να έχει πολύ καλύτερες συνταγές. Η google δεν μετράει το πόσο καλή είναι η γεύση των συνταγών σου - ή πόσο ακριβείς οι πληροφορίες σου - αλλά το πόσο θεωρούν οι χρήστες του web ότι είναι και το πόσο το κείμενο, οι φωτογραφίες και τα άλλα html στοιχεία του site σου ταιριάζουν με αυτά που αναζητά ο χρήστης εκείνη τη στιγμή.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως που έχουν ενδιαφέρον, η Google και η Bing (και αυτό γιατί το Yahoo χρησιμοποιεί την Bing σαν backend). Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά γιατί η Google έχει γύρω στο 95% - 99% της αγοράς. Από τα site που μπορώ να έχω στατιστικά, οι επισκέψεις από αναζήτηση εκτός google είναι διασκεδαστικά λίγες και η αιτία για αυτό ακούει στο όνομα Chrome.