Από που ανακαλύψατε το forum μας?

0raid

Retro Enthusiast
Messages
468
Reaction score
13
Points
16
κλείνοντας μια εβδομάδα ζωής , ένα μικρό γκάλοπ!

από που ανακαλύψατε το forum μας?  :)
 

0raid

Retro Enthusiast
Messages
468
Reaction score
13
Points
16
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

από google? από άλλο site? από ποιο? εμείς εδώ λέμε ονόματα δεν πέφτει λογοκρισία.... ;D
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Εγώ από το Amigahellas.
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

εγώ από το retroworld που το χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και έχω αγοράσει μερικά πραγματάκια.
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Καλημέρα! Από το AmigaHellas.

Έχω ένα CPC 464 και μερικά 6128. Τίποτα δε ξεπερνά τον ήχο της κασέτας!
 

Optimus

Retro Starter
Messages
54
Reaction score
2
Points
8
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Μόλις το ανακάλυψα! Πολύ καλό. Μακάρι να συνεχίσει έτσι και να μαζέψουμε άτομα.

Έψαχνα για αναφορές στο Wolfenstrad στο google και το ανακάλυψα.
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Εμενα με καλεσε Ο ALEX76gr. Πρεπει να το διαδωσουμε!Οπτιμους πως παει το παιχνιδι που εγραφες?Μιλαγαμε και στο youtube. ειμαι ο misel982001 εκει!
 

0raid

Retro Enthusiast
Messages
468
Reaction score
13
Points
16
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

ναι το google έχει αρχίσει και μας βγάζει στις πρώτες σελίδες!  8)
 

Optimus

Retro Starter
Messages
54
Reaction score
2
Points
8
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Missas6128 said:
Εμενα με καλεσε Ο ALEX76gr. Πρεπει να το διαδωσουμε!Οπτιμους πως παει το παιχνιδι που εγραφες?Μιλαγαμε και στο youtube. ειμαι ο misel982001 εκει!
Γεια

Κάποιες δυνατότητες της engine που είχα ετοιμάσει τις παρουσίασα στο πρόσφατο demo μου Wolfenstrad που θα βρεις και σε άλλο post στο forum.
Μετά από το πέρας αυτού του demo αποφάσισα να ξεκινήσω επιτέλους τα σχέδια μου για ένα παιχνίδι με αυτήν την engine και προσωπικά με πορώνει περισσότερο να ξεκινήσω κάτι τέτοιο από ότι το democoding απλώς και πάλι φαντάζομαι θα πάρει χρόνο. Πάντως και λόγω του demo βελτίωσα αρκετά πράγματα που θα με βοηθήσουν και στο παιχνίδι, π.χ. με τα εφφέ πάνω στους τοίχους (όπου δεν αλλάζω κάθε pixel πραγματικά των textures, αλλά σχετίζονται με κάτι tricks σχετικά με τον τρόπο που κάνω το τελικό mapping των textures πάνω στους τοίχους, και μπορεί κανείς με λίγη φαντασία να κάνει πολλά εφφέ που θα έχουν πρακτική χρησιμότητα, π.χ. portals, πυρσούς και τοίχους που ραγίζουν, και θα είναι εντυπωσιακό σαν additional effe σε τέτοια engine (αν φυσικά μου φτάνει η μνήμη)).

Στο demo χρησιμοποιώ μια από τις δύο μεθόδους που σκεφτόμουν, realtime περιστροφή 360 γύρω από ένα σταθερό σημείο και ελάχιστο precalc όταν πας στο επόμενο σημείο. Αυτό, αν μπορέσω να κάνω και smooth κίνηση κλειδωμένη σε 4 κατευθύνσεις, θα μπορούσε να γίνει εντυπωσιακό rpg σε στυλ eye of the beholder αλλά με τη διαφορά ότι η περιστροφή και κίνηση στα γειτονικά block θα είναι ομαλή και όχι σπαστή. Τώρα, η δεύτερη έκδοση της engine θα ήταν να κινείσαι πιο ελεύθερα σαν wolfenstein shooter αλλά προς το παρών είναι πολύ αργή και με σημαντικά bugs. Χρησιμοποιείται για precalcs τα 360 view αλλά όχι σε realtime ( εκείνο το running στο διάδρομο με τα greetings στο demo, δεν είναι πραγματικά realtime, αλλά διαβάζεται ένα sequence από precalced αποστάσεις και texture coordinates για κάθε columns σε μερικά frames (και γίνονται και μερικά interpolations μεταξύ τους γιατί δεν χωρούσε)). Αλλά θα το προσπαθήσω να την κάνω optimize (άλλωστε έχω δει realtime engines με ok speed σε C64, οπότε γίνεται) και θα χρησιμοποιηθεί στη δεύτερη μου ιδέα για ένα πιο wolfensteinοηδές παιχνίδι αλλά ίσως με στοιχεία adventure (σαν το Doom RPG ας πούμε στα κινητά, μη ενδιαφέρουσες RPG μάχες αλλά πολλοί NPCs, φοβερά easter eggs, αστεία, exploration, κλπ). Οπότε μάλλον θα ξεκινήσω το RPG για την πόρωση, και με την άλλη έκδοση της engine βλέπουμε. Θέλω να φτιάξω και zooming sprite routine, collisions, να καθαρίσω τον κώδικα, να κάνω καλύτερη διαχείρηση μνήμης, game logic, και πολλά άλλα κομμάτια που λείπουν. Με πορώνει γιατί μια ζωή demos κάνω αλλά ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι άλλο. Φαντάζομαι θα μου πάρει 1-2 χρόνια αν ξεκινήσω τώρα και αναλόγως με την πόρωση (δεν είναι έυκολη δουλειά το gamedev, ειδικά κάτι τόσο φιλόδοξο).
 

0raid

Retro Enthusiast
Messages
468
Reaction score
13
Points
16
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Optimus said:
Missas6128 said:
Εμενα με καλεσε Ο ALEX76gr. Πρεπει να το διαδωσουμε!Οπτιμους πως παει το παιχνιδι που εγραφες?Μιλαγαμε και στο youtube. ειμαι ο misel982001 εκει!
Γεια

Κάποιες δυνατότητες της engine που είχα δείξει τις παρουσίασα στο πρόσφατο demo μου Wolfenstrad που θα βρεις και σε άλλο post στο forum.
Μετά από το πέρας αυτού του demo αποφάσισα να ξεκινήσω επιτέλους τα σχέδια μου για ένα παιχνίδι με αυτήν την engine και προσωπικά με πορώνει περισσότερο να ξεκινήσω κάτι τέτοιο από ότι το democoding απλώς και πάλι φαντάζομαι θα πάρει χρόνο. Πάντως και λόγω του demo βελτίωσα αρκετά πράγματα που θα με βοηθήσουν και στο παιχνίδι, π.χ. με τα εφφέ πάνω στους τοίχους (όπου δεν αλλάζω κάθε pixel πραγματικά των textures, αλλά σχετίζονται με κάτι tricks σχετικά με τον τρόπο που κάνω το τελικό mapping των textures πάνω στους τοίχους, και μπορεί κανείς με λίγη φαντασία να κάνει πολλά εφφέ που θα έχουν πρακτική χρησιμότητα, π.χ. portals, πυρσούς και τοίχους που ραγίζουν, και θα είναι εντυπωσιακό σαν additional effe σε τέτοια engine (αν φυσικά μου φτάνει η μνήμη)).

Στο demo χρησιμοποιώ μια από τις δύο μεθόδους που σκεφτόμουν, realtime περιστροφή 360 γύρω από ένα σταθερό σημείο και ελάχιστο precalc όταν πας στο επόμενο σημείο. Αυτό, αν μπορέσω να κάνω και smooth κίνηση κλειδωμένη σε 4 κατευθύνσεις, θα μπορούσε να γίνει εντυπωσιακό rpg σε στυλ eye of the beholder αλλά με τη διαφορά ότι η περιστροφή και κίνηση στα γειτονικά block θα είναι ομαλή και όχι σπαστή. Τώρα, η δεύτερη έκδοση της engine θα ήταν να κινείσαι πιο ελεύθερα σαν wolfenstein shooter αλλά προς το παρών είναι πολύ αργή και με σημαντικά bugs. Χρησιμοποιείται για precalcs τα 360 view αλλά όχι σε realtime ( εκείνο το running στο διάδρομο με τα greetings στο demo, δεν είναι πραγματικά realtime, αλλά διαβάζεται ένα sequence από precalced αποστάσεις και texture coordinates για κάθε columns σε μερικά frames (και γίνονται και μερικά interpolations μεταξύ τους γιατί δεν χωρούσε)). Αλλά θα το προσπαθήσω να την κάνω optimize (άλλωστε έχω δει realtime engines με ok speed σε C64, οπότε γίνεται) και θα χρησιμοποιηθεί στη δεύτερη μου ιδέα για ένα πιο wolfensteinοηδές παιχνίδι αλλά ίσως με στοιχεία adventure (σαν το Doom RPG ας πούμε στα κινητά, μη ενδιαφέρουσες RPG μάχες αλλά πολλοί NPCs, φοβερά easter eggs, αστεία, exploration, κλπ). Οπότε μάλλον θα ξεκινήσω το RPG για την πόρωση, και με την άλλη έκδοση της engine βλέπουμε. Θέλω να φτιάξω και zooming sprite routine, collisions, να καθαρίσω τον κώδικα, να κάνω καλύτερη διαχείρηση μνήμης, game logic, και πολλά άλλα κομμάτια που λείπουν. Με πορώνει γιατί μια ζωή demos κάνω αλλά ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι άλλο. Φαντάζομαι θα μου πάρει 1-2 χρόνια αν ξεκινήσω τώρα και αναλόγως με την πόρωση (δεν είναι έυκολη δουλειά το gamedev, ειδικά κάτι τόσο φιλόδοξο).
εγώ χαίρομαι που είσαι μέλος του φόρουμ μας και χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν και εσένα και δίνουν ζωή στο πιο αγαπημένο home υπολογιστή!
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Optimus καλώς όρισες!

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει Έλληνας "Amstrad-άς" που να μην εκτιμά τις προσπαθειές σου και αν υπάρχει τότε μάλλον δεν γνωρίζει τη δουλειά σου.

Μπράβο σου και εύχομαι να "προικίσεις" τον αγαπημένο μας υπολογιστή με τα games που έχεις στο μυαλό σου. :)
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Από τον Optimus
 
A

Anonymous

Guest
Απ: Από που ανακαλύψατε το forum μας?

Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία... αλλά χάρηκα τόσο πολύ που έγινα μέλος! :D
 

nation22

Retro Starter
Messages
2
Reaction score
5
Points
3
Εγω, οταν εψαχνα προγραμματα για τον Amstrad 6128,δυστυχως με επεισε ο αδερφος μου και τον εδωσα σε εναν μακρινο ανηψιο μου. Ηταν σε αψογη κατασταση, παρα τα χρονια του. Τωρα βολευομαι με τον winape! Μου αρεσει πολυ και η basic του Amstrad φερνει πολυ στην liberty basic!
 
Top