Αν ασχολήθηκα; Αμα σας πω ότι από τα 5 χρόνια που δούλεψα κυριώς με τον amstrad (1986-1991) με εξαίρεση τον 1ο χρόνο που ξεσκιζόμουν στο παιχνίδι

, από εκεί και πέρα, περισσότερο χρόνο σπαταλούσα σε προγραμματισμό (κυρίως basic, και τον τελευταίο καιρό και λίγο με Z80 assembly

) παρά παιζοντας παιχνίδια! Θυμάμαι ότι είχα φτιάξει πολλά προγραμματάκια, από απλά σχεδιαστικά και τηλεφωνικούς καταλόγους (classic τότε για εκμαθηση δομών δεδομένων στον προγραμματισμό) μέχρι απλά παιχνιδάκια. Το "καμάρι" μου όμως ήταν μία "adventure engine" στα πρότυπα των τότε graphic/text adventure, όπου είχες το κλασικο ρεπερτόριο εντολών της εποχής εκείνης (Κίνηση North, South,West,East, και ενέργιες όπως take, use, speak, move, pull κτλ). Εχωντας λοιπόν την βασική δομή, μπορούσες να δημιουργείς τοποθεσίες του κόσμου του παιχνιδιού σου, βάζωντας περιγραφές και καθορίζοντας αντικείμενα και πρόσωπα όπως και αληλεπιδράσεις με αυτά! Αν και ακούγεται σχετικά απλό (και απ'οτι θυμάμαι ο κώδικας του βασικού παιχνιδιού χωρίς τα data δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλος) ήταν ίσως ότι ποιο δύσκολο και πολύπλοκο είχα κάνει σε basic! Δυστυχώς όταν κατάφερα να ολοκληρώσω τον κώδικα και ξεκινησα να φτιάχνω τις τοποθεσίες με περιγραφές, παραμέτρους κτλ, άρχισε να γίνεται κάπως κουραστικό και τελικά δεν κατάφερα ποτέ να ολοκληρώσω ένα πλήρες adventure game...