Πως μεταφέρθηκε το Rainbow Islands στον Atari ST και τα υπόλοιπα συστήματα.

Always Somewhere

Retro Enthusiast
Το conversion του παιχνιδιού από ότι κατάλαβα ηταν πραγματικός "Κυκεώνας" για τα περισσότερα ρετρό μηχανήματα (λόγω των πολύ καλών και πολύχρωμων γραφικών που είχε όπου ήταν πολύ δύσκολο να μεταφερθουν στα περισσότερα μηχανήματα).

Το αποτέλεσμα δικαιώνει όμως την σκληρή δουλειά όλων αυτών των ανθρωπων που συνεργάστηκα και κατάφεραν τελικά να φτιαχτεί αυτό το υπέροχο παιχνίδι σε όλα σχέδον τα αγαπημένα μας μηχανήματα.

Δικαίως λοιπόν αγαπήθηκε τόσο πολύ από τον κόσμο και μπήκε στο hall of fame της ιστορίας των βιντεοπαιχνιδιων σαν ένα απο τα καλύτερα platform παιχνίδια!

Όσο για την έκδοση στον ATARI ST το rainbow islands είναι σκέτη μαγεία!!!






@turrican Δημήτρη πολυ ωραίο και νοσταλγικό άρθρο! Thnx man :)
 
Last edited:

clemenza

Retro Addict
Σε ευχαριστούμε για το link, Δημήτρη!

Το Rainbow Islands πρέπει να αποτελεί μοναδική περίπτωση στον τομέα των conversions, καθώς προσωπικά δεν θυμάμαι άλλο coin op που να μεταφέρθηκε με τόση επιτυχία σε ΟΛΑ τα formats. Spectrum, Commodore 64, Amstrad CPC, Amiga, Atari ST, όποιο και να πιάσεις θα διαπιστώσεις ότι η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι το sequel (και με μεγαλύτερες τεχνικές απαιτήσεις) του Bubble Bobble μεταφέρθηκε με τόση πιστότητα και επιτυχία ενώ ο πρόγονός του γνώρισε conversions... άστα να πάνε! Άβυσσος η ψυχή των προγραμματιστών apparently! :lol:
 

ChrisTOS

Retro Enthusiast
Σε ευχαριστούμε για το link, Δημήτρη!

Το Rainbow Islands πρέπει να αποτελεί μοναδική περίπτωση στον τομέα των conversions, καθώς προσωπικά δεν θυμάμαι άλλο coin op που να μεταφέρθηκε με τόση επιτυχία σε ΟΛΑ τα formats. Spectrum, Commodore 64, Amstrad CPC, Amiga, Atari ST, όποιο και να πιάσεις θα διαπιστώσεις ότι η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι το sequel (και με μεγαλύτερες τεχνικές απαιτήσεις) του Bubble Bobble μεταφέρθηκε με τόση πιστότητα και επιτυχία ενώ ο πρόγονός του γνώρισε conversions... άστα να πάνε! Άβυσσος η ψυχή των προγραμματιστών apparently! :lol:
Βασικά το λέει, είχαν πρόσβαση σε δεδομένα από την Taito. Οι περισσότεροι προγραμματιστές στην καλύτερη περίπτωση παίζαν το παιχνίδι και έκαναν reverse engineering τον αλγόριθμο του παιχνιδιού.
 

clemenza

Retro Addict
Βασικά το λέει, είχαν πρόσβαση σε δεδομένα από την Taito. Οι περισσότεροι προγραμματιστές στην καλύτερη περίπτωση παίζαν το παιχνίδι και έκαναν reverse engineering τον αλγόριθμο του παιχνιδιού.
Κάποιοι δεν είχαν καν τη δυνατότητα να πολυ-παίξουν το παιχνίδι. Σε κάποιους είχαν στείλει απλά βιντεοκασέτες από τα παιχνίδια που έπρεπε να μεταφέρουν. Και ναι, στην περίπτωση του Rainbow Islands είχαν και τα sprites αλλά και το coin op από την Taito. Αυτό φτάνει;

Κατ' εμέ, όχι. Είναι άλλο να πεις "είχα αμέριστη βοήθεια και τα κατάφερα", άλλο να πεις "τα κατάφερα παρόλο που έπρεπε να τα κάνω σχεδόν όλα μόνος μου" κι άλλο το "δεν τα κατάφερα διότι... (προσθέστε δικαιολογία/γίες κατά το δοκούν)". Βλέπεις, όταν ως χρήστης έπρεπε να δώσεις £10 για να αγοράσεις το Bubble Bobble για τον Commodore 64 σου ελάχιστα σε απασχολούσε ο λόγος για τον οποίο το παιχνίδι ήταν τελικά άθλιο και τα δεινοσαυράκια έμοιαζαν με... σήμα εταιρίας αυτοκινήτων. Όχι, δεν γνωρίζω τις ευκολίες που είχαν στη διάθεσή τους οι άνθρωποι της Probe (ή που δεν είχαν) αλλά μπορώ να κρίνω το αποτέλεσμα της δουλειάς τους ως οικτρό συγκριτικά με το coin op.

Στην περίπτωση του Rainbow Islands συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: παίζεις το παιχνίδι σε οποιοδήποτε format και αναρωτιέσαι "μα πώς είναι δυνατόν να το έκαναν τόσο καλό;". Συνεπώς, προσωπικά θα κρίνω εκ του αποτελέσματος. Καλές οι δικαιολογίες, αλλά από ένα σημείο και μετά τείνουν να χρησιμοποιούνται προκαταβολικά ως άλλοθι για ενδεχόμενη αποτυχία οπότε ευχαριστώ, δεν θα πάρω...
 

turrican

Retro Guru
Πραγματικά παιδιά ήταν άρτιο και πολύχρωμο!
Διαβάζω στο κείμενο, ότι επιστρατεύτηκαν μέχρι VHS Videos (και πατούσαν το pause μέχρι το μέγιστο επιτρεπόμενο χρόνο για να μη γίνει κουρέλι η ταινία).

Σίγουρα είχαν πρόσβαση σε πολύτιμο υλικό, αλλά παρόλα αυτά χρειάστηκε και ένας χρόνος επίπονης σκληρής δουλειάς!
Ένα τίμιο conversion.
 

antmagn

Retro Starter
Αρκεί κανείς να δει το bubble bobble στην Amiga και το rainbow islands μετά...η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και στον Amstrad ήταν καλύτερη η μεταφορά του bubble...
 
Top