- Joined
- Oct 21, 2012
- Messages
- 7,383
Ήταν κατά τα τέλη Φεβρουαρίου όταν ο Nemo, μας ενημέρωνε στο MAME.GR [ http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35979#p35979 ] ότι μια καινούργια έκδοση του διάσημου παιχνιδιού της Capcom, βρισκόταν τα σκαριά για τον CPC+ καθώς και για την αδικοχαμένη GX-4000
Εδώ θα βρείτε και το σχετικό link για download της beta version:
:arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120912
Σε σχετικό thread, ο ίδιος ο Xifos [ http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120896 ], μας αναφέρει τα εξής ενδιαφέροντα:
Χαράς Ευαγγέλια, σκέφτηκα ! Πάει τόοοσος καιρός από τότε που έγραψα την τελευταία eprom για την κονσόλα μου. Ευκαιρία να ξαναθυμηθώ τις διαδικασίες
[ http://www.cpcmania.com/Docs/GX4000/GX4000.htm ]
Το μόνο προβληματάκι ήταν ότι η παρεχόμενη "εικόνα" ήταν σε .cpr format (για emulators) και έπρεπε να την μετατρέψω σε .bin για να την γράψω σε φυσική μορφή με τον programer που έχω.
Κανένα πρόβλημα αφού γι αυτό φροντίζει να μας διευκολύνει τη ζωή μια utility (CPRTools) που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ : :arrow: http://www.cpcmania.com/cprtools/CPRTools.zip
Περιμένοντας τόσο καιρό για κανένα καινούργιο παιχνιδάκι από την homebrew κοινότητα που ασχολείται με τον Amstrad, είχα φροντίσει να εφοδιαστώ με κάμποσες M27C1001 eproms...Οι φωτογραφίες μιλούν μόνες τους
Το παιχνίδι είναι playable, αλλά έχει αρκετά bugs που οπωσδήποτε αναμένεται να διορθωθούν σε επόμενες εκδόσεις. Επίσης δεν περιλαμβάνει όλες τις πίστες. Στο κάτω-κάτω πρόκειται για μια πολύ αρχική beta, που μας αναπτερώνει το ηθικό και μας προετοιμάζει για νέες εκπλήξεις στο προσεχές μέλλον...Αρκεί βέβαια να έχουμε λίγη υπομονή και να μην πιέζουμε τους δημιουργούς, έτσι ;
...
Ghouls'n goblins - Ghosts 'n Goblins remake για Amstrad Gx4000/6128plus
απο τον Nemo Kantio/Xifos
(τον θυμαστε απο το pseudo 3d racer amstrad > cpc 6128???)
...
Εδώ θα βρείτε και το σχετικό link για download της beta version:
:arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120912
Σε σχετικό thread, ο ίδιος ο Xifos [ http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120896 ], μας αναφέρει τα εξής ενδιαφέροντα:
...
I'm the one behind this try to have a ghosts'n goblins on Gx4000/Cpc+ cartridge.
Problem is that i'm alone doing it, and no pro.
So it's taking a long time and it won't be perfect.
I have no intention of selling it, how could i, there are rights on ghosts'n goblins.
Currently i'm working on music, i barely did a conversion of the nes tune (i'm no musician neither graphist).
I can play it with arkos player and it seems to work, but it sounds not good ("what would you think if i sang out of tune"...).
The memory is one of the main problem.
Because of the asic page at $4000, i only have 16 kb of continious ram for the main code (written in c and asm, using sdcc).
And i'm bad at dealing with code located at other pages.
The most important is that i wanted to learn how to do a game on gx4000, and also see what can be done on it.
As long as i enjoy doing it, it's ok, but any pressure won't be good at all !
...
Χαράς Ευαγγέλια, σκέφτηκα ! Πάει τόοοσος καιρός από τότε που έγραψα την τελευταία eprom για την κονσόλα μου. Ευκαιρία να ξαναθυμηθώ τις διαδικασίες
Το μόνο προβληματάκι ήταν ότι η παρεχόμενη "εικόνα" ήταν σε .cpr format (για emulators) και έπρεπε να την μετατρέψω σε .bin για να την γράψω σε φυσική μορφή με τον programer που έχω.
Κανένα πρόβλημα αφού γι αυτό φροντίζει να μας διευκολύνει τη ζωή μια utility (CPRTools) που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ : :arrow: http://www.cpcmania.com/cprtools/CPRTools.zip
Περιμένοντας τόσο καιρό για κανένα καινούργιο παιχνιδάκι από την homebrew κοινότητα που ασχολείται με τον Amstrad, είχα φροντίσει να εφοδιαστώ με κάμποσες M27C1001 eproms...Οι φωτογραφίες μιλούν μόνες τους



Το παιχνίδι είναι playable, αλλά έχει αρκετά bugs που οπωσδήποτε αναμένεται να διορθωθούν σε επόμενες εκδόσεις. Επίσης δεν περιλαμβάνει όλες τις πίστες. Στο κάτω-κάτω πρόκειται για μια πολύ αρχική beta, που μας αναπτερώνει το ηθικό και μας προετοιμάζει για νέες εκπλήξεις στο προσεχές μέλλον...Αρκεί βέβαια να έχουμε λίγη υπομονή και να μην πιέζουμε τους δημιουργούς, έτσι ;