What's new
iamretro

Wow! It seems you have yet to create an account with us! Needless to say, you have to register in order to get the full "iamretro" experience! You will then be able to create your own topics, reply to posts and be an active member of the MOST prolific community in Greece (even further than that, but we're being modest for now). So don't delay! REGISTER!

Super Stardust Preview for C64

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,328


Νομίζω ότι ο τίτλος τα λέει όλα !!! Βρε λες ;;;;; :eek: :)

Released by :
Jupp3

Release Date :

24 October 2016


Από εδώ:
http://csdb.dk/release/?id=151172
 

turrican

Retro Guru
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
2,953
Τι να πω...μακάρι!
Περιμένουμε ακόμα το Yoomp 64...
 

clemenza

Retro Mentor
Comrade
Joined
Feb 22, 2013
Messages
1,006
Πώς τρέχει τούτο βρε παιδιά; Μου βγάζει ότι "NO REU" παρόλο που είναι στο ίδιο directory... :S
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,328
Δεν το δοκίμασα ακόμη γιατί έχω μαζεμένα τα Commodoria...Vectrex / NAOMI γαρ στον πάγκο ;)
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
-Vice
-ενεργοποιείς /enable την REU(Ram Expansion Unit) από τα settings. >cartridge IO settings > Reu settings
-επιλέγεις REU size 512κb και μέσω browse φορτώνεις το ssd.reu
- φορτώνεις το ssd.d64
και voilà



btw για τις C64 + reu + scrolling

Pr Dakkar said:
 

turrican

Retro Guru
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
2,953
Τι κάνει ή άτιμη η μνήμη...(που έβαλα ργμτ τα κλειδιά μου;)
 

clemenza

Retro Mentor
Comrade
Joined
Feb 22, 2013
Messages
1,006
Pr Dakkar said:
-Vice
-ενεργοποιείς /enable την REU(Ram Expansion Unit) από τα settings. >cartridge IO settings > Reu settings
-επιλέγεις REU size 512κb και μέσω browse φορτώνεις το ssd.reu
- φορτώνεις το ssd.d64
και voilà
Χάρη στις πολύτιμες οδηγίες σου το έτρεξα και οφείλω να ομολογήσω ότι το αποτέλεσμα είναι αρκούντως εντυπωσιακό! Δυστυχώς όμως, απέχει από το να χαρακτηριστεί ως κάτι που τρέχει σε "κανονικό Commodore 64" καθώς - κατ' εμέ - το θέμα είναι το τι μπορεί να τρέξει στο stock μοντέλο χωρίς "παλαβές" επεκτάσεις.

Παρόλα αυτά, όπως είπα, είναι εντυπωσιακό - ειδικά όταν πας πάνω-κάτω. ;)
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
clemenza said:
Δυστυχώς όμως, απέχει από το να χαρακτηριστεί ως κάτι που τρέχει σε "κανονικό Commodore 64" καθώς - κατ' εμέ - το θέμα είναι το τι μπορεί να τρέξει στο stock μοντέλο χωρίς "παλαβές" επεκτάσεις.


Έκανε την εμφάνιση του στις αρχές του 1985 .H πιο συχνή του αξιοποίηση ήταν ως Ram disk για το GEOS.

Although the C128 could access more than 64 kB of RAM through bank switching, the memory inside the REU could only be accessed by memory-transfers (STORE/LOAD/SWAP/COMPAREs) between the main memory and the REU memory, thus, giving an equivalent to a (slow) small memory window.
https://en.wikipedia.org/wiki/Commodore_REU
Δηλαδή λιγότερο χρήσιμη από την ~(κατά κάποιο τρόπο) ενσωματωμένη/built in REU (64k) του 6128 ???

Πάντως ούτε πρόσφατο ,ούτε και τόσο "παλαβό" addon , απλά όχι πολύ διαδεομένο/αξιοποιήσιμο/software supported κι όχι game oriented τότε.

Σαφώς δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι τρέχει στο στοκ μοντέλο.

(Βέβαια αν ήταν π.χ. Αmiga/Pc η αντίστοιχη προσθήκη extra μνήμης θα ενοχλούσε λιγότερο τους "πουριτανούς")
 

clemenza

Retro Mentor
Comrade
Joined
Feb 22, 2013
Messages
1,006
Pr Dakkar said:
clemenza said:
Δυστυχώς όμως, απέχει από το να χαρακτηριστεί ως κάτι που τρέχει σε "κανονικό Commodore 64" καθώς - κατ' εμέ - το θέμα είναι το τι μπορεί να τρέξει στο stock μοντέλο χωρίς "παλαβές" επεκτάσεις.


Έκανε την εμφάνιση του στις αρχές του 1985 .H πιο συχνή του αξιοποίηση ήταν ως Ram disk για το GEOS.

Although the C128 could access more than 64 kB of RAM through bank switching, the memory inside the REU could only be accessed by memory-transfers (STORE/LOAD/SWAP/COMPAREs) between the main memory and the REU memory, thus, giving an equivalent to a (slow) small memory window.
https://en.wikipedia.org/wiki/Commodore_REU
Δηλαδή λιγότερο χρήσιμη από την ~(κατά κάποιο τρόπο) ενσωματωμένη/built in REU (64k) του 6128 ???

Πάντως ούτε πρόσφατο ,ούτε και τόσο "παλαβό" addon , απλά όχι πολύ διαδεομένο/αξιοποιήσιμο/software supported κι όχι game oriented τότε.

Σαφώς δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι τρέχει στο στοκ μοντέλο.

(Βέβαια αν ήταν π.χ. Αmiga/Pc η αντίστοιχη προσθήκη extra μνήμης θα ενοχλούσε λιγότερο τους "πουριτανούς")
Όχι, να σου πω τι εννοώ: στην Amiga 500 π.χ., η επέκταση μνήμης 512ΚΒ ήταν κάτι που το είχαν όλοι, οπότε μπορεί να θεωρείται δεδομένη. Στον Commodore 64 ούτε το 1% των χρηστών παγκοσμίως δεν διέθετε REU, έτσι δεν είναι; Άρα, αυτομάτως, οτιδήποτε χρησιμοποιεί REU απευθύνεται σε λίγους, ελάχιστους. Είναι σαν κάποια demos για Atari ST (και καλά) που θέλουν λέει για να τρέξουν Atari STE με 4ΜΒ RAM και σκληρό δίσκο. Μάλιστα. Ο "τυπικός Atari", που λέμε! :p

Με τα παραπάνω θέλω να πω εν ολίγοις ότι λιγότερο με απασχολεί το πόσο αλλάζει το μηχάνημα το απαιτούμενο για την εφαρμογή έξτρα hardware και περισσότερο το πόσο διαδεδομένο είναι αυτό το έξτρα hardware. Αυτό, τίποτα παραπάνω, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με πουριτανισμό! :cool:
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,328
Πάντως αφού το REU έρχεται ως βασικό χαρακτηριστικό του 1541-Ultimate II που το διαθέτουν πλέον κάμποσοι χρήστες ανά τον κόσμο, πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε κι άλλες παραγωγές ...(Ελπίζω τουλάχιστον.... :) )
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
turrican said:
Περιμένουμε ακόμα το Yoomp 64...

Ok, so the hold up with this one has been two issues:

* Getting written authorisation from the devs of the Atari version.
* Getting a copy of the box art used for the Atari version to ensure both versions have a similar style.

Good news - both arrived today.
Release date? Before Christmas.
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic. ... 789#756789


Y.Γ. BTW και μην ξεχνάμε και την περίπτωση του Toki C64 cartridge
που το σπασμένο προαπαιτούσε για να παίξει 100% προαπαιτούσε παρουσία REU
(όχι οτι δεν έπαιζε χωρίς)
 

turrican

Retro Guru
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
2,953
Pr Dakkar said:
Ok, so the hold up with this one has been two issues:

* Getting written authorisation from the devs of the Atari version.
* Getting a copy of the box art used for the Atari version to ensure both versions have a similar style.

Good news - both arrived today.
Release date? Before Christmas.
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic. ... 789#756789


Y.Γ. BTW και μην ξεχνάμε και την περίπτωση του Toki C64 cartridge
που το σπασμένο προαπαιτούσε για να παίξει 100% προαπαιτούσε παρουσία REU
(όχι οτι δεν έπαιζε χωρίς)
Μα επάνω στην ώρα!
Δεν παίζαμε κανένα loto καλύτερα;
Θα προλάβει και την...αγορά των Χριστουγέννων! :D
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
clemenza said:
.....
το έτρεξα και οφείλω να ομολογήσω ότι το αποτέλεσμα είναι αρκούντως εντυπωσιακό! Δυστυχώς όμως, απέχει από το να χαρακτηριστεί ως κάτι που τρέχει σε "κανονικό Commodore 64" καθώς - κατ' εμέ - το θέμα είναι το τι μπορεί να τρέξει στο stock μοντέλο χωρίς "παλαβές" επεκτάσεις.

Παρόλα αυτά, όπως είπα, είναι εντυπωσιακό - ειδικά όταν πας πάνω-κάτω. ;)


Βtw
Rigor(C64) preview 2 level (το πλήρες θα περιλάμβανε 16) ενός παρεμφερούς και ~συγκρίσιμα εντυπωσιακό γραφικά παιχνιδιού (χωρίς να έχει την ίδια smooth κίνηση αλλά fixed θεσεις) από το μακρινό 1996 με developer team τους Nipson 2 άτομα από την Δανία.
Για το συγκεκριμμένο δεν απαιτείται REU.


 

clemenza

Retro Mentor
Comrade
Joined
Feb 22, 2013
Messages
1,006
Αισθητικά είναι πολύ καλό (παρουσίαση, ήχος, γραφικά). Σαν παιχνίδι, έχεις στην ουσία ένα διαστημοπλοιάκι που μπορεί να πάει σε μία από 9 διαθέσιμες θέσεις (οι 8 κατευθύνσεις του joystick + το κέντρο) και, αν πέσεις πάνω σε κάτι σε αυτή τη θέση, χάνεις - αν όχι, συνεχίζεις. Εντάξει, έχει upgrades σε όπλα και λοιπά, αλλά στη βάση του είναι ένα παιχνίδι που θα μπορούσε άνετα να φτιαχτεί σε... BASIC! Εννοείται, χωρίς την κίνηση του tunnel! ;)
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
clemenza said:
Σαν παιχνίδι, έχεις στην ουσία ένα διαστημοπλοιάκι που μπορεί να πάει σε μία από 9 διαθέσιμες θέσεις (οι 8 κατευθύνσεις του joystick + το κέντρο) και, αν πέσεις πάνω σε κάτι σε αυτή τη θέση, χάνεις - αν όχι, συνεχίζεις. Εντάξει, έχει upgrades σε όπλα και λοιπά, αλλά στη βάση του είναι ένα παιχνίδι που θα μπορούσε άνετα να φτιαχτεί σε... BASIC!
Εννοείται, χωρίς την κίνηση του tunnel! ;)

Tempest-οειδές σε basic δηλαδή ?
 

clemenza

Retro Mentor
Comrade
Joined
Feb 22, 2013
Messages
1,006
Pr Dakkar said:
clemenza said:
Σαν παιχνίδι, έχεις στην ουσία ένα διαστημοπλοιάκι που μπορεί να πάει σε μία από 9 διαθέσιμες θέσεις (οι 8 κατευθύνσεις του joystick + το κέντρο) και, αν πέσεις πάνω σε κάτι σε αυτή τη θέση, χάνεις - αν όχι, συνεχίζεις. Εντάξει, έχει upgrades σε όπλα και λοιπά, αλλά στη βάση του είναι ένα παιχνίδι που θα μπορούσε άνετα να φτιαχτεί σε... BASIC!
Εννοείται, χωρίς την κίνηση του tunnel! ;)

Tempest-οειδές σε basic δηλαδή ?
Right said, Fred! :cool:
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Feb 8, 2013
Messages
404
clemenza said:
Σαν παιχνίδι, έχεις στην ουσία ένα διαστημοπλοιάκι που μπορεί να πάει σε μία από 9 διαθέσιμες θέσεις (οι 8 κατευθύνσεις του joystick + το κέντρο) και, αν πέσεις πάνω σε κάτι σε αυτή τη θέση, χάνεις - αν όχι, συνεχίζεις. Εντάξει, έχει upgrades σε όπλα και λοιπά, αλλά στη βάση του είναι ένα παιχνίδι που θα μπορούσε άνετα να φτιαχτεί σε... BASIC!
Εννοείται, χωρίς την κίνηση του tunnel! ;)

Pr Dakkar said:
Tempest-οειδές σε basic δηλαδή ?


The game (Tempest) was initially meant to be a 3D remake of Space Invaders
, but such early versions had many problems, so a new design was used.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tempest_(video_game)
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,328
Please hold your horses για το Tempest :lol:
Μόλις χθες τελείωσα το αφιερωματακι που θα μπει στο περιοδικό (iamretro).. και είναι και λίγο μπαμπατσικο ;) :lol:
 
Top